Vođenje projekta
Poslovi vođenja projekata (project managmenta) sastoje se od sljedećih obveza izvršitelja u svim fazama:
- Pružiti savjete po zahtjevu Investitor vezane uz izradu projektne dokumentacije, program, tenderiranje, građenje, troškove građenja i primopredaju
- Imenovati voditelja projekta odgovornog za cjelovitost i međusobnu usklađenost radova koji ujedno koordinira primjenu propisa
- Osigurati stalno prisustvo voditelja projekta
- Imenovati suradnike voditelja projekta
- Planiranje i praćenje revizije dinamike realizacije projekta
- Ekonomska obrada podataka o vođenju projekta
- Analiza projektne dokumetnacije, glavnog projekta, izvedbene dokumentacije i troškovnika, te pravovremeno davanje primjedbi i eventualnih dopuna dokumentacije
- Suradnja s Naručiteljem pri formiranju tender dokumentacije
- Suradnja s Naručiteljem kod formiranja liste Ponuditelja
- Raspis tenedera zajedno s Naručiteljem
- Analiza prispjelih ponuda s usporednim tablicama
- Predlaganje najpovoljnijeg Izvoditelja Naručitelju
- Izrada prijedloga ugovora o građenju
- Pravna pomoć pri ugovaranju i eventualnim Sudskim postupcima
- Suradnja s državnim dijelima
- Praćenje tijeka postupka ishođenja lokacijske dozvole i potvrde glavnog projekta građevine
- Svakodnevna koordinacija sudionika i svih izvoditelja na provedbi projekta uključivo i koordinaciju sa okruženjem (susjedi, institucije itd...)
- Analiza rizika očekivanih troškova i planiranog vremena provedbe projekta
- Revizija planova provedbe projekta
- Tjedno izvještavanje o stanju projekta
- Organizacija tjednog operativnog sastanka svih odgovornih osoba svih izvoditelja uključenih u projekt sa pisanjem zapisnika
- Provjera izvedbenih planova izvođača radova prema zahtjevima projekta
- Sastavljanje, nadzor i nadopuna plana plaćanja unutar 14 dana od dana potpisa ugovora
- Briga o postupcima i provedbi kontrole kvalitete
- Briga o osiguranju dokaza, atesta, pribavljanje mišljenja i provedbi ispitivanja za izvanredno dokazivanje kvalitete ugrađenih elemenata i materijala, te izvedenih radova
- Izrada odgovarajućih izvješća Investitoru o stanju radova u svezi s trošenjem sredstava, rokovima i kakvoćom izvedenih radova u okviru tjednih izvješća
- Sastavljanje liste garantnih rokova
- Nadzor uklanjanja skrivenih nedostataka
- Priprema prijedloga za raskid ugovora ukoliko su se za to stekli uvjeti krivnjom izvođača
- Utvrđivanje prijedloga i izrada planova provedbe projekta za fazu izgradnje i fazu korištenja
- Sastavljanje uputa o čuvanju i održavanju izgrađenog objekta odnosno postrojenja
- Stručna podrška pri žalbenom, tužbenom ili sličnom postupku
- Prikupljanje privremenih mjesečnih situacija izvoditelja i kontrola istih prije predaje Naručitelju na naplatu
- Provjera sve projektne i ostale dokumentacije; nacrta i proračuna s obzirom na usklađenost i točnost te kod utvrđenih nedostataka i/ili nesuglasnica prije izvođenja radova pismeno o tome obavijestiti Naručitelja, kako bi pravovremeno pribavio potrebno pojašnjenje
- Pridržavati se tehničke dokumentacije na temelju koje je izdana građevna dozvola, i izvedbene dokumentacije
- Omogućiti Naručitelju uvid u sve radove koji su predmetom ovog Ugovora
- Postupak u skladu s pismenim uputama Naručitelja