Pružamo stručno znanje i savjete investitoru tijekom planiranja i upravljanja projektima kako bi naši klijenti uspješno realizirali projekte te ostvarili svoje ciljeve u području graditeljstva.
Podrška smo investitoru kroz sve faze projekta: izradu projektne dokumentacije, program, tenderiranje, planiranje proračuna, upravljanje resursima, građenje i primopredaju.
Poslovi vođenja projekata (project managmenta) sastoje se od sljedećih obveza izvršitelja u svim fazama:
· Pružiti savjete po zahtjevu Investitor vezane uz izradu projektne dokumentacije, program, tenderiranje, građenje, troškove građenja i primopredaju
· Imenovati voditelja projekta odgovornog za cjelovitost i međusobnu usklađenost radova koji ujedno koordinira primjenu propisa
· Osigurati stalno prisustvo voditelja projekta
· Imenovati suradnike voditelja projekta
· Planiranje i praćenje revizije dinamike realizacije projekta
· Ekonomska obrada podataka o vođenju projekta
· Analiza projektne dokumetnacije, glavnog projekta, izvedbene dokumentacije i troškovnika, te pravovremeno davanje primjedbi i eventualnih dopuna dokumentacije
· Suradnja s Naručiteljem pri formiranju tender dokumentacije
· Suradnja s Naručiteljem kod formiranja liste Ponuditelja
· Raspis tenedera zajedno s Naručiteljem
· Analiza prispjelih ponuda s usporednim tablicama
· Predlaganje najpovoljnijeg Izvoditelja Naručitelju
· Izrada prijedloga ugovora o građenju
· Pravna pomoć pri ugovaranju i eventualnim Sudskim postupcima
· Suradnja s državnim dijelima
· Praćenje tijeka postupka ishođenja lokacijske dozvole i potvrde glavnog projekta građevine
· Svakodnevna koordinacija sudionika i svih izvoditelja na provedbi projekta uključivo i koordinaciju sa okruženjem (susjedi, institucije itd...)
· Analiza rizika očekivanih troškova i planiranog vremena provedbe projekta
· Revizija planova provedbe projekta
· Tjedno izvještavanje o stanju projekta
· Organizacija tjednog operativnog sastanka svih odgovornih osoba svih izvoditelja uključenih u projekt sa pisanjem zapisnika
· Provjera izvedbenih planova izvođača radova prema zahtjevima projekta
· Sastavljanje, nadzor i nadopuna plana plaćanja unutar 14 dana od dana potpisa ugovora
· Briga o postupcima i provedbi kontrole kvalitete
· Briga o osiguranju dokaza, atesta, pribavljanje mišljenja i provedbi ispitivanja za izvanredno dokazivanje kvalitete ugrađenih elemenata i materijala, te izvedenih radova
· Izrada odgovarajućih izvješća Investitoru o stanju radova u svezi s trošenjem sredstava, rokovima i kakvoćom izvedenih radova u okviru tjednih izvješća
· Sastavljanje liste garantnih rokova
· Nadzor uklanjanja skrivenih nedostataka
· Priprema prijedloga za raskid ugovora ukoliko su se za to stekli uvjeti krivnjom izvođača
· Utvrđivanje prijedloga i izrada planova provedbe projekta za fazu izgradnje i fazu korištenja
· Sastavljanje uputa o čuvanju i održavanju izgrađenog objekta odnosno postrojenja
· Stručna podrška pri žalbenom, tužbenom ili sličnom postupku
· Prikupljanje privremenih mjesečnih situacija izvoditelja i kontrola istih prije predaje Naručitelju na naplatu
· Provjera sve projektne i ostale dokumentacije; nacrta i proračuna s obzirom na usklađenost i točnost te kod utvrđenih nedostataka i/ili nesuglasnica prije izvođenja radova pismeno o tome obavijestiti Naručitelja, kako bi pravovremeno pribavio potrebno pojašnjenje
· Pridržavati se tehničke dokumentacije na temelju koje je izdana građevna dozvola, i izvedbene dokumentacije
· Omogućiti Naručitelju uvid u sve radove koji su predmetom ovog Ugovora
· Postupak u skladu s pismenim uputama Naručitelja